hu
  • en
  • 0

    Az Új Médiamonopólium (Complex Kiadó)

    – Regisztráljon, hogy elsőként értékelhesse a terméket!
    A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott, bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása, amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják.
    Szerző: Ben H. Bagdikian
    Termék adatok
    ISBN:
    9789632952529
    Méret:
    B/5
    Oldalszám:
    260
    Megjelenés éve:
    2012
    Kötés:
    keménytáblás

    Megrendelés

    Nyomtatott
    3.045Ft
    A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott, bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása, amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják.
    Szerző: Ben H. Bagdikian

    NKE Könyvesbolt (Oktatási Épület)
    1083 Budapest, Üllői út 82.

    Dialóg Eötvös és HVG-ORAC Könyvesbolt
    1053 Budapest, Károlyi u. 17.

    Dialóg Kaptár Könyvesbolt
    7622 Pécs, Universitas u. 2/a

    Kosár tartalma

    ingyenes kiszállítás
    Pénztárhoz