hu
  • en
  • 0

    Magyar fogyasztóvédelmi és reklámjog (Hvg-Orac Kiadó)

    – Regisztráljon, hogy elsőként értékelhesse a terméket!
    A fogyasztóvédelmi és a reklámszabályozás területén 2008 szeptemberétől jelentős átrendeződés történt. Új jogszabály született a fogyasztók elleni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról, emellett újrakodifikálták az 1997-es reklámtörvényt, módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, és több speciális és ágazati szabály is változott (pénzpiaci szféra reklámjai, gyógyszerreklám, internetes reklámozás, hírközlési szektor stb.). A jogi szabályozást követve 2009 szeptemberében megújult a magyar reklámpiaci önszabályozás általános forrása, a Magyar Reklámetikai Kódex is.
    Szerző: Kaszainé dr. Mezey Katalin dr., Zavodnyik József dr., Balogh Virág dr., Pázmándi Kinga dr.
    Termék adatok
    Szerző:
    ISBN:
    9789632580951
    Méret:
    A/5
    Oldalszám:
    348
    Megjelenés éve:
    2010

    Megrendelés

    Nyomtatott
    7.800Ft
    7.410Ft
    A fogyasztóvédelmi és a reklámszabályozás területén 2008 szeptemberétől jelentős átrendeződés történt. Új jogszabály született a fogyasztók elleni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmáról, emellett újrakodifikálták az 1997-es reklámtörvényt, módosították a fogyasztóvédelmi törvényt, és több speciális és ágazati szabály is változott (pénzpiaci szféra reklámjai, gyógyszerreklám, internetes reklámozás, hírközlési szektor stb.). A jogi szabályozást követve 2009 szeptemberében megújult a magyar reklámpiaci önszabályozás általános forrása, a Magyar Reklámetikai Kódex is. A szabályok hatálybalépése óta eltelt idő lehetővé tette, hogy a szerzők azokat immár a gyakorlat tükrében dolgozzák fel. Szándékuk továbbá az volt, hogy feltárják az említett területeknek a versenytörvény tisztességtelen verseny elleni jogáról szóló – 2008 szeptemberében szintén módosult – II. és III. fejezeteihez való kapcsolódásait, kitérve például elhatárolási és hatásköri kérdésekre. Ennek megfelelően egy olyan korszerű szakkönyv született, amely megmutatja a verseny-, a fogyasztóvédelem- és a reklámszabályozás összefüggéseit, és így nyújt eligazítást mind a jogász olvasóknak, mind a piac szereplőinek.
    Szerző: Kaszainé dr. Mezey Katalin dr., Zavodnyik József dr., Balogh Virág dr., Pázmándi Kinga dr.

    NKE Könyvesbolt (Oktatási Épület)
    1083 Budapest, Üllői út 82.

    Dialóg Eötvös és HVG-ORAC Könyvesbolt
    1053 Budapest, Károlyi u. 17.

    Dialóg Kaptár Könyvesbolt
    7622 Pécs, Universitas u. 2/a

    Kosár tartalma

    ingyenes kiszállítás
    Pénztárhoz